FORMES DE ARRIBAR A LA PAU
Tal i com retracten diferents autors i teories exposaré els motius pels quals la humanitat avança cap a la Pau, seguint passes en contra del odi.
Hi trobem arguments de sobres per no deixar als nostres germans Humans autodestruir-se, la justicia que tots dessitgem és diferent per a cadascú de nosaltres.
Tota resistència és pacifista, compassiva i internacionalista. En el link anterior trobem 25 motius per a reflexionar i potser introyectar a les nostres mentalitats o llibertats coartades per un sistema que nosaltres mateixos construïm sense esser massa conscients.
- Promoure diferències, crear fronteres, separar en comptes d´unir genera extranys, genera herois, agresors i víctimes .Per tant és retroactiu i es retroalimenta.
- L´ humà mitjançant l´aprenentatge social determina que és el normal i que nó, preparant un camí de diferències.
Per tant sols es poden estudiar les diferències i intentar AJUDAR a evitar caure en la incongruència.
Les eines autoimatge, paciència i tol. tolerància. No existeixen armes, les inventa l´humà.
- Les fronteres son naturals; a l´era de l´informació o desinformació no existeixen barreres més que les que genera l´ego humà, el dessitg de poder o dominació.
Les eines que poseeixen els humans davant les fronteres ; la cooperació, l´agermanament,
l´educació, la pluralitat i el respecte de TOTS.
l´educació, la pluralitat i el respecte de TOTS.
- La separació envers l´unió social, aporta beneficis a quí capitalitza tal sistema de creences. Es a dir com a benefici ; social, biològic, espiritual. Socialment podriem definir els adeptes que necessita qui es troba sol o vol trobars-hi mitjançant l´eliminacio d´alló perillós o desconegut.
L´integració social és l´eina d´elecció per evitar la fractura social; s´ha de valorar com ajudar de forma individualitzada amb detall ( de forma especìfica) i col. col·laboració. Totes les persones que treballen juntes comparteixen objectius i per tant comparteixen satisfaccions ( aquestes també són individualitzades; cadascú enten el benefici segons la seva educació), s´ha de fomentar l´ autonomia en cooperació. I fer
l´esforç de adonar-nos que tots som responsables.
- a) Herois, b) agresors i c) Víctimes ; trinomi patològic. Imposa´t per el modernisme més empobri´t. Que l´empobreix?. La mercantilització de les emocions que s´idealitzen o es rebaixen segons
l´època històrica- els interessos capitals-interessos energètics.
Proposo un exemple, les guerres preventives capitalitzen un païs per interesos energètics, generant desenes de milers de víctimes i a on uns herois televisats i enaltits; decideixen sobre la vida i la mort.
Els agresors a ulls de occidentals purs, pulcres, educats, refinats i sobretot ¿superiors?, objecte de destrucció-desagravi o destruïbles ( com els productes sociomodernitzats de consum). Peró no s´ha de oblidar que darrera aquesta justificació estèril, hi ha interessos mercantilìstics
( obviament la cultura-raça- o l´objecte diana a destruir també té els seus a no ser destruït ).
d´altres nó.( Per exemple un rellotge normal sota l´aigua, ja n´hi há de aquàtics). Deconstrucció dels rols
atendre un per un els casos segons les necesitats i entendre que qui va ser agressor en molts casos ha estat vìctima, proporcionar mecanismes d´alliberament de traumes i enfortiment de personalitat.
- Retroactivitat i retroalimentació del Odi; és un sentiment que inflama el fetge i diferents òrgans, provoca exterminis de societats senceres, i s´autoretroalimenta amb el temps; en intensitat i es cronifica. Genera capital i obviament enriqueix a unes castes determinades. És un procés destructiu
que genera més destrucció.
Sal 105:4
¡Buscad a Yahveh y su fuerza, id tras su rostro sin descanso,
¡Buscad a Yahveh y su fuerza, id tras su rostro sin descanso,
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada